Jak prowadzić media społecznościowe wydawnictwa? I jak łączyć pracę z pisaniem książek? Na te i na wiele innych pytań odpowie C.S. Riley – prowadząca media społecznościowe Wydawnictwa YaNa.
wydawnictwoswiatksiazki.pl/wydawnictwo-yana/
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak to jest prowadzić wydawnictwo? Może nie całe, a jego zewnętrzną część – media społecznościowe? Z odpowiedzią przychodzi Wydawnictwo YaNa, w tym krótkim, ale wyczerpującym wywiadzie.
Prowadzenie mediów społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Trzeba zadbać o to, aby firmę pokazać z jak najlepszej strony i dotrzeć do najszerszego grona odbiorców. Na osobie, która się tym zajmuje, spoczywa ogromna odpowiedzialność. Jak do tego podchodzi C.S. Riley lub po prostu Karolina, która oprócz bycia autorką kilku książek łączy pasję z pracą w Wydawnictwie YaNa?
YaNa to nowo powstały imprint wydawnictwa Świat Książki, pod szyldem którego publikowane będą książki dla młodzieży z kategorii young adult oraz new adult.
Na początku opowiedz nam o sobie! Wszyscy z chęcią poznamy osobę, która stoi po drugiej stronie ekranu i dzieli się z nami historiami, które po części tworzy. A przede wszystkim sprawia, że informacja o nich dociera do szerszego grona czytelników.
Z tej strony Karolina – za dnia studentka, kreator mediów YaNa i autorka na pół etatu. Realistka, której życie napisało nieprzewidywalny scenariusz. Gdyby te kilka lat temu ktoś mi powiedział, że będę wydawać książki i pracować w wydawnictwie, nie uwierzyłabym mu.
Praca w mediach społecznościowych popularnego wydawnictwa wydaje się pracą marzeń, ale z pewnością nie jest to takie łatwe, jakby niektórym mogło się wydawać. Co w takim razie przynosi Ci największą trudność?
Z natury lubię planować, a praca w social mediach wymaga sporej elastyczności. Dopasowania się do nagłych zmian.
W takim razie pójdźmy w drugą stronę. Co sprawia Ci największą przyjemność podczas twojej pracy?
Chyba możliwość pracy w tak bajecznej estetyce, którą stworzyliśmy w YaNa. Kocham tworzyć grafiki, dodawać te wszystkie małe detale.
Jak opisałabyś wydawcę w trzech słowach?
Kreatywny, oryginalny i zaangażowany.
Jak wiemy – oprócz pracy w YaNa, dzielisz się z tym wydawnictwem także swoją pasją. Ich nakładem ukaże się twoja już trzecia książka The last breath. Jak opisałabyś współpracę z YaNa z perspektywy autorki?
Jako owocną i pełną zaangażowania współpracę. Okres niesamowitych pomysłów, które nie pozostają tylko mrzonką, a naprawdę są realizowane.
Jak wygląda Twój dzień, pracując w wydawnictwie? Masz stałe godziny pracy czy pracujesz wtedy, kiedy możesz? Jak łączysz to z życiem prywatnym?
Dzień w YaNa zaczynam zazwyczaj od kawy i powitalnej relacji z kubkiem w dłoni.
Jednak praca w mediach ma to do siebie, że pozwala na pracę praktycznie wszędzie. Wcześniejsze zaplanowanie materiałów daje sporą elastyczność, co pozwala swobodnie łączyć ją z życiem prywatnym.
Dziękuję bardzo za udzielenie mi wywiadu! Nie pierwszego i mam nadzieję, że nie ostatniego!
Cześć!
Zaraz będę miała dwadzieścia lat i wypadałoby, abym się ustatkowała, a nie latała z miejsca na miejsce. Ale co mam poradzić na to, że lubię podróże? I lubię koty, zwłaszcza mojego, z którym czasem całymi dniami mogłabym oglądać Harry'ego Pottera lub sprzątać mieszkanie, śpiewając repertuar Taylor Swift.
Tutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Stosujemy pliki cookie, aby dostosować treści i reklamy, zapewniać funkcje społecznościowe oraz analizować ruch na naszej stronie. Udostępniamy dane dotyczące Twojej aktywności naszym partnerom z branży reklamowej, analitycznej i społecznościowej, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im przekazałeś lub które zgromadzili w ramach korzystania z ich usług.
W skrócie – ciasteczka to nie tylko słodka przekąska, ale też sposób, by nasza strona działała płynnie niczym najlepszy sequel ulubionego filmu. Jeśli chcesz mieć pełen dostęp do „reżyserowanej” przez nas zawartości, pozwól nam na odrobinę tej cyfrowej magii!
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Niezbędne pliki cookie zapewniają prawidłowe działanie strony, umożliwiając podstawowe funkcje, takie jak nawigację oraz dostęp do bezpiecznych sekcji witryny. Bez tych ciasteczek strona internetowa nie mogłaby działać prawidłowo.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Statystyczne pliki cookie pozwalają właścicielom stron internetowych lepiej zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny, zbierając i raportując anonimowe dane na temat ich aktywności.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które są bardziej trafne i interesujące dla poszczególnych użytkowników, co czyni je bardziej wartościowymi dla wydawców i reklamodawców stron trzecich.